Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

UHF CB Australia

Στην Αυστραλία παράλληλα με την νόμιμη χρήση των HF CB επιτρέπεται και η χρήση των UHF CB με μέγιστη ισχύ εκπομπής τα 5 watts, και 40 κανάλια που τώρα τα αυξάνουν σε 80. Και το σπουδαιότερο … με εξωτερική κεραία.
Και όλα αυτά είναι απολύτως νόμιμα για όλους τους πολίτες. Προφανώς η Αυστραλία αγαπάει περισσότερο τους πολίτες της από ότι η Ελλάδα και η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ίδια χρήση αυτών των συσκευών ασυρμάτων στην Ελλάδα αποτελεί ποινικό αδίκημα!
Γιατί;
Με ποια λογική;
Για ποιο λόγο στην Ελλάδα ένας χρήστης του UHF CB θα μπει στην φυλακή και μάλιστα στο ίδιο κελί με τον εγκληματία και τον έμπορο ναρκωτικών;

- Στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία λοιπόν επιτρέπεται η χρήση του UHF CB με 5watts μέγιστη ισχύ, ενώ στην Ελλάδα επιτρέπεται ως PMR με μόνον μισό watt, δηλαδή με το 1/10 της αυστραλιανής ισχύος. Γιατί;

UHFCB χειρός με 5watts ισχύ. 
Στην Ελλάδα απαγορεύεται: Γιατί;

- Στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία επιτρέπεται η χρήση του UHF CB με εξωτερική κεραία αυτοκινήτου και σπιτιού, ενώ στην Ελλάδα αυτό απαγορεύεται. Για όσους δεν γνωρίζουν αναφέρω ότι η εξωτερική κεραία έχει μεγαλύτερο κέρδος σε dbμα που αυξάνει δραματικά την εκπομπή και λήψη του ασυρμάτου. Σε σχέση με τις συσκευές που επιτρέπονται στην Αυστραλία (αλλά και σε άλλα κράτη του κόσμου όπως θα δούμε σε άλλες αναρτήσεις του μπλόγκ), οι συσκευές που επιτρέπονται στην Ελλάδα (PMR και LPD) είναι κουφές και μουγκές, και στις περισσότερες περιπτώσεις καθίστανται άχρηστες. Δίνουμε ένα σωρό χρήματα για να αγοράσουμε τις επιτρεπόμενες συσκευές, και μετά διαπιστώνουμε ότι μπορούμε να μιλήσουμε μόνον με τους γείτονες. 

UHF-CB αυτοκινήτου.
Στην Ελλάδα απαγορεύεται:
Γιατί;





- Στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία επιτρέπεται η χρήση του UHF CB με 40 κανάλια επικοινωνίας, που πρόσφατα αποφάσισαν να τα αυξήσουν σε 80! Στην Ελλάδα έχουμε μόνον 8 κανάλια στα PMR. Βέβαια υπάρχουν και τα 69 κανάλια των LPD αλλά αυτά βρίσκονται μέσα στην ζώνη των ραδιοερασιτεχνικών συχνοτήτων, με αποτέλεσμα τα LPD να καθίστανται άχρηστα αφού εμείς οι πολίτες με 10mw (μιλιβάτ) δεν μπορούμε να μιλάμε σε συχνότητες που ταυτόχρονα εκπέμπουν οι ραδιοερασιτέχνες με 10-50 watts. Για αυτό το λόγο τα LPD έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από την αγορά, αφού κανείς δεν τα αγοράζει πλέον. 

UHFCB αυτοκινήτου.
Στην Ελλάδα απαγορεύεται
Γιατί;




- Στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία επιτρέπεται η χρήση του UHF CB με επαναλήπτες και αναμεταδότες που έχει τοποθετήσει το ίδιο το κράτος για την εξυπηρέτηση των πολιτών του. Αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα αποτελούν σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Δεν είναι τυχαίο που οι μισοί Έλληνες μετανάστευσαν στην Αυστραλία, αφού οι Αυστραλία αγαπά και φροντίζει τους πολίτες της. Η Ελλάδα ανέκαθεν βασάνιζε και έτρωγε τα παιδιά της.

Να αναφέρω εδώ οτι το UHF CB στην Αυστραλία δεν αντικατέστησε το HF CB, το οποίο υπάρχει παράλληλα. Αυτό είναι κράτος! 

UHF CB is a class-licensed (meaning licence-free use for most users) citizen's band radio service authorised by the governments of Australia and New Zealand in the UHF 477 MHz band. UHF CB provides 40 channels, including 16 channels (8 output, 8 input) allocated to repeater stations. It is similar in concept to the 40 channels used in United States' HF CB allocation, which is also available in Australia and New Zealand.
User equipment designs are similar to commercial land mobile two-way radio. Except for repeater stations and stations using the data-only channel, the maximum legal output power is 5 Watts. 

External antennas are permitted and common commercially manufactured antennas have gain as high as 12dB. Handheld transceivers (walkie talkies) are permitted and have transmit power from 500 mW to 5W (full legal power) and are relatively cheap compared to full-sized transceivers


UHFCB αυτοκινήτου.
Στην Ελλάδα απαγορεύεται:
Γιατί;




UHFCB δηλαδή ένα PMR με 5w ισχύ.
Στην Ελλάδα απαγορεύεται!
Γιατί το Ελληνικό κράτος μας τιμωρεί;
Αυστραλός αγρότης. Μπορει να επικοινωνεί με το σπίτι του ή το αυτοκίνητό του με UHF-CB.
Ο Έλληνας δεν μπορεί.
Το Ελληνικό κράτος του το απαγορεύει!
Γιατί;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου